asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

22.11.2009   21:05 Can-am Outlander Max 800 XT

Dud Dud Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT

Při pomalejší jízdě na out.800 se mi hodně často spíná ventilátor,někdy mám poci že běží stále.Podle prodejce je to při tomhle stylu jízdy normál,kolka je nová,ale pokud je to pracák tak jedete málokdy meltu.mám strach o ten ventilátor,ani radši nechci vědet kolik stojí.Na léto tam namontuji ještě jeden pomocný chladič.Jak jste na tom s ventilátorem ostatní?Podle mne je chladič nedostačující.

Naposledy editováno 19.07.2010 10:46:27

Odpovědi: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

23.07.2010   14:18   #271 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

doufám že nejsem ta svině

Citace | Odpovědět

23.07.2010   14:58   #272 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Milda72 Milda72 Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario

bulda> Nikdy jsem se nebránil a bránit nebudu věcným připomínkám!!! Proti těm to pochopitelně směrováno není.Toto bylo směrováno pouze na ty bludy,a těch je tam dost.Nemám čas dělat vědátorské pokusy v tomto,připomínám tomto případě.Prostě jsem si řekl že kovová trubka by mohla pomoci,tak jsem tu o tom nechtěl vést dlouhé a určitě přínosné debaty na velmi vědecké úrovni jestli ano nebo ne,prostě jsem si ji koupil,namontoval,vyzkoušel a poté napsal moje osobní zkušenosti.A nemohu za to že ti co to neviděli na vlastní oči tomu nevěří.Já jim to neberu a ani do ničeho nenutím.A například uvádět situaci kdy by trubka chladila natolik moc že zpátky do motoru by šla velmi ochlazená voda že by ho mohla poškodit....no to je blud jek řemen.Uveďte mi nekdo situaci kdy by toto na ČTYŘKOLCE za normálního provozu mohlo nastat.(vlastně mohlo,kdyby se do oběhu zapojil chladírenskej mrazák ) No a v takových příkladech můžem pokračovat a je to tam kde to bylo. Jinak věř mi že vše co mi bylo v diskuzi přínosem jsem si zapamatoval.

PS:psal jsem to TAKTO záměrně.



Naposledy editováno 23.07.2010 14:59:18

Citace | Odpovědět

23.07.2010   15:09   #273 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Milda72 Milda72 Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario

Xawerius>doufám že nejsem ta svině



Ale no tak......to jsem přeci o nikom neřekl.A pokud chceš slyšet můj názor,tak zrovna tvé příspěvky jsou v tomto vlákně jedny z mála které mají hlavu a patu.

Citace | Odpovědět

23.07.2010   17:43   #274 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

kmet kmet Město: Praha
IP:213.180.38.xxx
Offline 0/66

martinur>kmet>Pánové řešíte tady 3,14čoviny. Řešíte, že se opotřebovává ventilátor, příště budete řešit, že se opotřebovává startér a skončí to u toho, že se opotřebovává motor. Kdo z Vás si tímto láme hlavu, tak ať nejezdí, mašinu naleští, dá na špalky a nic se mu tím pádem opotřebovávat nebude. Slyšel jsem kdysi hlášku " kdo si koupil opici, musí mít i na banány "
Kdybychom měli toto uvažování všichni, tak stále ještě lezeme po stromech a nic nového by nebylo potřeba vymýšlet .
Čtyřkolky by ani nevznikly. Kmet by tehdy napsal - na co čtyřkolky, máme přece motorky .


Napíšu to tedy jinak. Ptám se všech 4 kolkářů zde na foru. Poškodil někdo z Vás motor přehřátím ?, za předpokladu, že měl:
1./ čistý chladič z venku i uvnitř
2./ dostatek chladicí kapaliny
3./ fungující ventilátor a spínač ventilátoru
4./ fungující termostat a vodní čerpadlo
Nebo jsou 4 kolky stroje, kterým se nedá v tomto směru věřit a musíte si je sami
v případě chlazení vylepšovat ?



Naposledy editováno 23.07.2010 17:44:48

Citace | Odpovědět

23.07.2010   17:52   #275 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

kmet kmet Město: Praha
IP:213.180.38.xxx
Offline 0/66

Jirka-KTM>kmet> Tvé vyjádření je nepřesné, nečteš pozorně. Nikdo z diskutujících (až na zakladetele), neřešil chod ventilátoru. O toto měl strach pouze Dud. My ostatní to bereme pouze jako fakt. Celá diskuse šla hlavně o té 1 metr dlouhé trubce.
Jak psal Haasan, souhlas, já také žádnou trubku neměním a předpokládám, že je chladící systém jako celek dobře navržen.


Celé vlákno jsem četl velmi pozorně, dokonce raději 2 x.
To co jsem psal bylo k dotazu zakladatele vlákna.
To , že jiní účastníci odvedou debatu úplně jinam, zato já nemůžu.
S poslední Tvou větou souhlasím, v autě si také nikdo chladicí systém neupravuje,
když má čistý chladič , a funkční termostat, větrák a čidlo.

Citace | Odpovědět

23.07.2010   19:38   #276 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Haasan Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT

Takže výborně všichni jsme se shodly a tím bych prosím vás tuto debatu uzavřel je to fakt už trapárna Milda72 ať tu přidá odkaz kde zakoupil trubku ,pro ty kteří si jí tam chtějí dát ,a mi ostatní "blázni" budeme jezdit s točícími se ventilátory a jeto

Citace | Odpovědět

24.07.2010   00:12   #277 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Dud Dud Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT

kmet napsal : v autě si také chladící systém nikdo neupravuje.
kmet> Jestliže jsi kmet věkem,tak si jistě pamateješ doby ,a je to občas vidět i dnes,kdy si lidé na zimu zakrývali chladič,a to je také úprava a zásah do chladícího systému,i když opačná a nenásilná,a to nepochybuji o tom že soudruzi měli chlazení dobře spočítané.
Proč si plechujete spodky,kolka je jistě navržena tak,aby se nepoškodila i bez nich,Proč si kolkaři mění třeba tlumiče,když ty stávající jsou jistě dobře navržené,tudíž bezchybné,kdo z Vás nemá na kolce nějakou úpravu?Proč jste jí udělali?Protože jste chtěli něco zlepšit,pokud se nepletu.Na některých kolkách mají mnozí namontovány daleko větší nesmysly,než trubka.Navíc jsem přesvědčen,že 4kolky jsou velice mladá záležitost,a ještě hodně dlouho bude trvat,než dosáhnou konstrukční a spolehlivostní úrovně např.motocyklů,(na yamaze V-max,mi běžel ventilátor párkrát za rok,i když jsem jezdil po městě,spíš by zarezl,než by se spálil)takže je zatím pořád mnoho co zlepšovat,třeba doma.
Opakuji po sté,chtěl jsem pouze ulevit ventilátoru,(pokud zalistuješ pečlivě ve fóru najdeš mnoho příspěvků,od kolkařů,kterým odešel ventilátor a některým už velice brzy.v žádném případě nevěřím že vydrží 10000 nebo dokonce20000mth,viz Kodiho příspěvek č.2 je toho důkazem,a to se bavím pořád o Can-Amu ventilátor zn.SPAL) hodně lidí to zde řešilo mezichladičem na hadici za X peněz,já našel řešení touhle trubkou,za pár korun ,namontoval jí tam,když jsem zjistil že to funguje,tak jsem to dal na fórum, tak o co jde? I kdybych tady napsal,že jsem nakoupil teploměry,a změřil to,nebo vypočítal(jak to zde po nás někteří požadovali),tak jim to stejně nebude recht.
Pokud bych srazil teplotu byť jen o 1 stupeň jsem spokojen,znamená to,že se ventilátor bude zapínat později,a vypínat dříve,a někdy třeba nesepne,protože ten 1°C bude rozhodující,a při současných intervalech ventilátoru, mu mohu po několika letech provozu prodloužit život jistě o pár měsíců,možná let,a o to mi jde,jestli je to pro někoho malichernost,kterou by neřešil,je to jeho věc,mně to za těch 240kč a 30min.práce stálo.
Je mi líto,že se diskuze zvrtla,ale někteří přispívatelé řešili spíše nás dva s Mildou72,(jako dva magory,kteří se srali s trubkou,a ještě lžou,že funguje)než tu trubku.Mám pocit,že je v tom trochu arogance,možná závist,ale považuji tu trubku za dobrý nápad,tak jsem se chtěl o něj podělit,nic víc.



Naposledy editováno 24.07.2010 22:37:36

Citace | Odpovědět

24.07.2010   00:26   #278 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.20.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Dud : nenech se otrávit. A ostatní s nějakými nápady také. Někdo si z toho něco vezme, někdo ne a na ten balast kolem se vyprdněte. Můj chladič například je nejspíš navržen dobře, nikoliv však na provoz při ucpání bahnem, což jsem si opět potvrdil před pár hodinami. Ač déšť a žádné horko, přesto jsem se dopracoval k HOT ENGINE a jaksi uprostřed bažiny nebylo jak chladič vyčistit...třeba by právě ta troška pomohla.

Citace | Odpovědět

24.07.2010   07:47   #279 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

prezYdent prezYdent Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386

Dud>
To, že ta trubka jako chladič funguje, to Ti nikdo nebere a nikdo o tom snad nepochybuje. Možná by sis to měl nechat patentovat nebo to alespoň poslat klukům do Kenemu, aby se nad tím taky zamysleli. Můj osobní názor je, že s klesající okolní teplotou bude mít tento "přídavný" chladič ještě větší účinnost, skoro až dvojnásobnou pod bodem mrazu, tak bacha na to, ikdyž by to vlastně mělo být úplně jedno, neboť na správné pracovní teplotě motoru přece vůbec nezáleží, jakožto i na rozdílu teplot vstupní a výstupní chladící kapaliny, neboť pnutí materiálu v motoru není okem viditelné
Vlastně je to geniální myšlenka zvětšit kapacitu chlazení a posunout tak níže pracovní teplotu motoru. Stupeň sem, stupeň tam, vždyť ono to taky jede a navíc při úplné absenci ventilátoru by se ušetřily nemalé peníze při výrobě čtyřkolek....
....ale jó, v hicech nebo při závodech asi ten přídavný chladič má své opodstatnění, zvl. pak když kolka stojí...

Citace | Odpovědět

24.07.2010   09:07   #280 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Milda72 Milda72 Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario

Haasan>Takže výborně všichni jsme se shodly a tím bych prosím vás tuto debatu uzavřel je to fakt už trapárna Milda72 ať tu přidá odkaz kde zakoupil trubku ,pro ty kteří si jí tam chtějí dát ,a mi ostatní "blázni" budeme jezdit s točícími se ventilátory a jeto



V příspěvku 261 jsi mě řekl že mám lépe číst tvé příspěvky.Kdyby ty jsi četl lépe mé příspěvky tak by jsi zjistil že už v příspěvku 41 jsem psak kde se to dá koupit.To je ale jedno.Už jsem si zvykl že příspěvky špatně čteš a ještě hůř chápeš a pak se ktomu tudíž nemůžeš vyjadřovat jinak než například v příspěvcích 46,49,51,59 atd kde píšeš bludy o zmenšených průtocích,o vnitřcích trubky z gumi nebo teflonu...atd.

Přeji ti ať ti to jezdí a ať ti ventilátor vyrží alespoň 10000000 hodin

Citace | Odpovědět

24.07.2010   10:05   #281 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Haasan Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT

Milda72> Mildo ty jsi prostě ztracený případ biješ kolem sebe hlava nehlava hlavně ať reaguješ a máš navrch je mi tě líto



Naposledy editováno 24.07.2010 10:09:09

Citace | Odpovědět

24.07.2010   10:08   #282 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Haasan Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT

prezYdent> Musím se ti chlape veřejně poklonit co tvůj příspěvek to špica fakt,trefně a vtipně napsané,pěkně jsem se pobavil a myslím to upřímě

Citace | Odpovědět

24.07.2010   10:50   #283 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Haasan Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT

Dud> dude,víš já už jsem tu nechtěl věcně přispívat ale když jsi mě zase zmínil ve své argumentaci tak to prostě nemůžu nechat jenom tak.Znovu zdůrazňuji,je mi jedno co sis namontoval na kolku jestli hadici nebo cokoliv jen jsem zveřejnil svůj názor za který teď pykám a kdykoliv jsem něčím argumentoval byt jsem se snažil to podložit odborným textem z netu nikdo na to nebral zřetel a byl jsem vždycky zesměšňovat naopak nikdo z vás "oponentu" nijak nepodložil své tvrzení jen prezentoval svůj subjektivní pocit který jako zázrakem všem stačil!!!!Budiš je mi to jedno jak jsem již řekl ale když už tak mě prosím vás už nevtahujte do téhle ubohé diskuze už mi lidé kteří mě znají a čtou to tady klepou na čelo jestli jsem se nezbláznil že se tady vůbec angažuju.Jenom pro pořádek Dude když jsi mě tady teda zmínil a padlo jméno Kodi tak ja kodiho znám a vím jak jezdí na to kolik má roku(promiň kodi )pojezdí kde koho a pro styl kterým jezdí by byl i tang poddimenzovaný a co se týká ventilátoru kodi psal 500mth ale motoru vent. vydržel ještě míň ale když ho používáš jako lodní šroub tak není divu já osobně jsem ventilátor zpravoval už dvakrát ale vždycky to bylo vlivem koroze(natekla do něho voda) a co se týká životnosti ventilátorů věř čemu chceš samozřejmě jsem si to nevycucal s prstu ale ze stránek výrobce prostě jsem své tvrzení podložil měly by jste se to naučit dělat všichni http://www.spal.com/...t.php?t=site&pgid=39 a ta životnost je udávána jako minimální takže pokud se s kolkou nepotápíte máte šanci že vás vent. přežije po dobu co budete majitelem kolky. A k tvému argumentu s V-maxem čtyřkolku jezdím druhý rok a dřív jsem měl motorky a nepamatuju si že by se mi na Hayabuse nespínal ventilátor často když jsem stál

Citace | Odpovědět

24.07.2010   11:44   #284 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

prezYdent prezYdent Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386

Je jen otázka, jak je to doopravdy s tím temostatem? Má sloužit k regulaci teploty nebo jen k rychlému ohřátí motoru? Pokud se zvětší účinek chladiče, termostat bude o to více v pernamenci a pak je nasnadě otázka - co má delší životnost? Ventilátor nebo termostat?

Citace | Odpovědět

24.07.2010   11:47   #285 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:78.136.191.xxx
Offline 11/7924

prezYdent>Je jen otázka, jak je to doopravdy s tím temostatem? Má sloužit k regulaci teploty nebo jen k rychlému ohřátí motoru? Pokud se zvětší účinek chladiče, termostat bude o to více v pernamenci a pak je nasnadě otázka - co má delší životnost? Ventilátor nebo termostat?



to nemyslíš už vážně s tím dotazem na termostat????k čemu slouží???!!!!

Citace | Odpovědět

24.07.2010   21:49   #286 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Dud Dud Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT

Haasan> Omlouvám se,neměl jsem jmenovat,mažu.Ale nemyslím,že ta diskuze byla ubohá,kolikrát se tu řeší větší pí.....y.A že se to trochu zvrtne?to je normálka,myslím,že už je po bouři,horké hlavy zchladly,tak čus na jiném vlákně.



Naposledy editováno 24.07.2010 23:07:59

Citace | Odpovědět

24.07.2010   22:12   #287 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Dud Dud Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT

prezYdent>Je jen otázka, jak je to doopravdy s tím temostatem? Má sloužit k regulaci teploty nebo jen k rychlému ohřátí motoru? Pokud se zvětší účinek chladiče, termostat bude o to více v pernamenci a pak je nasnadě otázka - co má delší životnost? Ventilátor nebo termostat?

Samozřejmě k obojímu,také to spolu vzájemně souvisí.
Termostat je prakticky nesmrtelný,z praxe vím,že většinou se nový termostatem závada s přehříváním(mluvím o autech)nevyřešila,skoro vždy byl problém jinde.
Pokud termostat funguje správně,nemůže se 4kolka podchladit ani v mrazu a teplotu v motoru udrží optimální,a i kdyby snad ano,není nic snazšího,než tu trubku navléknout do izolace bez demontáže(jak už tu někdo zmiňoval) kupř.potrubní izolace MIRELON každý jistě zná,určitě to přispěje,k rychlejšímu ohřátí motoru,na provozní teplotu.



Naposledy editováno 24.07.2010 22:41:38

Citace | Odpovědět

24.07.2010   22:24   #288 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Dud Dud Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT

prezYdent>Dud>
To, že ta trubka jako chladič funguje, to Ti nikdo nebere a nikdo o tom snad nepochybuje. Možná by sis to měl nechat patentovat nebo to alespoň poslat klukům do Kenemu, aby se nad tím taky zamysleli. Můj osobní názor je, že s klesající okolní teplotou bude mít tento "přídavný" chladič ještě větší účinnost, skoro až dvojnásobnou pod bodem mrazu, tak bacha na to, ikdyž by to vlastně mělo být úplně jedno, neboť na správné pracovní teplotě motoru přece vůbec nezáleží, jakožto i na rozdílu teplot vstupní a výstupní chladící kapaliny, neboť pnutí materiálu v motoru není okem viditelné
Vlastně je to geniální myšlenka zvětšit kapacitu chlazení a posunout tak níže pracovní teplotu motoru. Stupeň sem, stupeň tam, vždyť ono to taky jede a navíc při úplné absenci ventilátoru by se ušetřily nemalé peníze při výrobě čtyřkolek....
....ale jó, v hicech nebo při závodech asi ten přídavný chladič má své opodstatnění, zvl. pak když kolka stojí...

To jsi špatně pochopil,nejde o to snížit teplotu v motoru,to ani při původním termostatu není možné,jde o snížení teploty chl.kapaliny vně motoru,tedy než vstoupí do motoru,potom záleží na termostatu v jakém množství jí tam nechá protéct,ale vždy udrží optimální teplotu.
A do can-am volat nebudu,ale jestli máš zájem,můžeš tu trubku patentovat pod svojím jménem,přenechám Ti to. (samozřejmě po dohodnutí podmínek)



Naposledy editováno 24.07.2010 22:30:40

Citace | Odpovědět

24.07.2010   22:52   #289 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Dzejar Dzejar Město: Miličín
IP:88.102.97.xxx
Offline 1/931

prezYdent> Lidi, fakt je, že termostat je skoro bezporuchová věc, která se mění opravdu vyjímečně. A o ventilátoru bych neuvažoval jestli se opotřebuje spínáním a během. Spíš by mě trápilo, jestli do něj nezateče např. při brodění, bahnění nebo tak. Když vlezete do normální Octávie a nařídíte si topení/klimu na 23°C a ventilátor na automat, tak poběží pořád. Nad tím ale nepřemýšlíte. Jasný je na to stavěnej a naběhá takhle stovky a tisíce hodin. Takže za mě dávám nápadu s trubkou

Citace | Odpovědět

25.07.2010   09:21   #290 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

prezYdent prezYdent Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386

PAT-Hans>..to nemyslíš už vážně s tím dotazem na termostat????



..já to napsal nějak divně.. , já chtěl jen zdůraznit, že s tím termostatem to není úplně plynulá regulace, ale spíše skoková a že úprava chladícího systému by mohla mít vliv i na životnost toho termostatu, neboť u ostatních kolek je v těch teplejších režimech plně otevřený, čili nepracuje a defacto se tak šetří. Přece jenom je to pohyblivá součástka. Je to ale jen teorie...



Naposledy editováno 25.07.2010 15:36:49

Citace | Odpovědět

04.09.2010   21:47   #291 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

CAN-AMman CAN-AMman Město: Tábor 1
IP:90.176.10.xxx
Offline 4/22
Can-am Outlander 800 XT

tak jsme udělal chladiš na horní plato a čtyřkolku neuvařím ani kdybych se zbláznil

Citace | Odpovědět

04.09.2010   21:49   #292 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

koncak koncak Město: Strančice
IP:85.71.215.xxx
Offline 1/3965

04.09.2010   22:18   #293 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

CAN-AMman CAN-AMman Město: Tábor 1
IP:90.176.10.xxx
Offline 4/22
Can-am Outlander 800 XT

foto

http://img838.imageshack.us/img838/2338/s6300599.jpg

Citace | Odpovědět

04.09.2010   22:19   #294 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:95.85.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Nevypadnou ti věci z těch šuplíků když je máš takhle naštorc?

Citace | Odpovědět

04.09.2010   22:20   #295 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

CAN-AMman CAN-AMman Město: Tábor 1
IP:90.176.10.xxx
Offline 4/22
Can-am Outlander 800 XT

a další

http://img829.imageshack.us/img829/2278/s6300598x.jpg

Citace | Odpovědět

04.09.2010   22:24   #296 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

CAN-AMman CAN-AMman Město: Tábor 1
IP:90.176.10.xxx
Offline 4/22
Can-am Outlander 800 XT

zaks> nee

Citace | Odpovědět

07.09.2010   14:34   #297 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

Joeys> Hrozný pohled! Docela by mě zajímala životnost takto nainstalovaného chladiče např. v lese?

Citace | Odpovědět

13.09.2010   18:48   #298 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

CAN-AMman CAN-AMman Město: Tábor 1
IP:90.176.10.xxx
Offline 4/22
Can-am Outlander 800 XT

Jirka-KTM> tak tohle je prototypová fotka zatím je to ve zkušební stavu, a nejsou žádný problémy!
jak to myslíš stou životností v lese??

Citace | Odpovědět

13.09.2010   18:50   #299 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Asi že by před to dal nějaký kryt?

Citace | Odpovědět

13.09.2010   19:30   #300 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

skvorfi skvorfi Město: Benešov
IP:85.71.73.xxx
Offline 2/448
Access Motor Tomahawk 400

Dud> Ahoj draku. Dík za typ s tou nerez trubkou. Metr mi sice prodali mrchy za 400 kč, ale u svého Tomahawka jsem tím nahradil 3 hadice pro oběh vody a je to fakt super nápad. Větrák se spíná, jen když stojím na místě. Jinak se to uchladí samo, i při pomalejší jízdě. Kdybych měl problém v zimě, tak ty hadice obalím a zahřeju.
Fakt dobrej nápad, dík za něj.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce